kemarin aku kitchen.... oh so tiring~~~ kami ' mise en place' for saturday kami ada 'OPEN DAY' nasib aku service... hwahahaha... anyhoots... lapas ku abis kitchen... kami setting meja arah training restaurant.. then after that aku tukar baju.. aku pakai baju my tojeng bagi kali ah~~ hehehe..
then masa patang my love boo ke skulah cos he wants to chop someting at school regarding on the itb thingy... then after sekulah kami minum arah ginzhu... ada abg isam sana.. hehe.. pastu i did some shopping.. pasal kan mau buat lasagna for this sunday.. mudahan tah menjadi.. keke..
pastu.. masa malam.. me and my tojeng antar ayang dulu ke sengkurong... pastu barutah kami ke JPMC.... my tojeng main badminton... sana ada basketball court lah.. =D macam.. aku mau main kan.. hehehehe... bah that's all for now.. can't wait for sunday.. =D
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



No comments:
Post a Comment