oh well.. today something had shocked me!! haha... since morning my mind was not in the class mikirkan sal tojeng ku.. macam... ia balik kah nda sudah ah? or ia masih d aussie ah? haha.. bukannya me inda concentrate blajar love... at least ada jua yang dlm otak me.. =D hehe..
Masa lunch time.. i was miscalling my boo's hp.. and it was ringing!! i was like.. =O it cant be.. hp nya kana barred jua.. so i text him.. i wait for his reply... so aku call abg sam lah.. tanya cemana buleh ringing atu... masa lunch aku makan d ideal pulang.. inda nyaman bah makan ku ah.. luan kan iski kalau2 my tojeng ada d brunei sudah...
Then masa patang.. my tojeng text me.. tanya where am i.. cos ia jalan2 with kaka nora.. yeah right~~~ haha.. rupa2nya he's at home limpang2!! home as in d brunei sudah... haha.. aku kana tipu.. i was about to cry.. no. not because of m sad. pasal aku happy saja!!! hehehe... my love boo's finally back.. yay yay yay yay... hehe... abg sam... suprise~~~ kana~ kana~ kekekeke.. =p today aku happy berabissss... sal.... tojeng ku balik sudah... cant wait to see you tomorrrow love.... =D
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



No comments:
Post a Comment