Monday, February 11, 2008

suprised! suprised!! haha!

oh well.. today something had shocked me!! haha... since morning my mind was not in the class mikirkan sal tojeng ku.. macam... ia balik kah nda sudah ah? or ia masih d aussie ah? haha.. bukannya me inda concentrate blajar love... at least ada jua yang dlm otak me.. =D hehe..

Masa lunch time.. i was miscalling my boo's hp.. and it was ringing!! i was like.. =O it cant be.. hp nya kana barred jua.. so i text him.. i wait for his reply... so aku call abg sam lah.. tanya cemana buleh ringing atu... masa lunch aku makan d ideal pulang.. inda nyaman bah makan ku ah.. luan kan iski kalau2 my tojeng ada d brunei sudah...

Then masa patang.. my tojeng text me.. tanya where am i.. cos ia jalan2 with kaka nora.. yeah right~~~ haha.. rupa2nya he's at home limpang2!! home as in d brunei sudah... haha.. aku kana tipu.. i was about to cry.. no. not because of m sad. pasal aku happy saja!!! hehehe... my love boo's finally back.. yay yay yay yay... hehe... abg sam... suprise~~~ kana~ kana~ kekekeke.. =p today aku happy berabissss... sal.... tojeng ku balik sudah... cant wait to see you tomorrrow love.... =D

No comments: