Wednesday, February 6, 2008

school day..

aku akhir hari ani!! hehe... kaka zumie sends me to school pasal my bro is ill... so tepaksa ikut kaka zumie.. akihr bah ia jalan from home... luckily my sir came late.... hehe.. then we started our lesson.. it was ok i guess... hehe.. ada jua masuk dalam otak.. keke.. then after that my and my classmate ke ayam lagi... kami break sana...

After we had our break, the english teacher didnt come to the class pasal ia ada meeting.. so kami stayed in the class.. macam2 lah kami buat.... begambar2... ada yang tulis2 white board... akhir2 atu kami belatih maths.. hehe.. our teacher was teacher nurul.. keke.. it was fun though then kami balik..

Today aku inda jalan2 cos my daddy ask me to jaga my brother.... kesian... get well soon bro! =) oh yeah.. tu nah gambar2 kami masa at school tadi.. (:

No comments: