i am so happy today.. pasal apa nah? duh~ obviously... my 2 monthsary with my love boo~~ apatah maksudnya tu nah love?? pasal.. 'WE LOVE EACH OTHER~' kekeke... after aku sekulah.. my tojeng picks me up... then kami liat movie with abg si sam, nica, das, amal, abg kimi, hj.fakhri, my tojeng and me... aku lupa nama movie atu.. tapi siook lah.. walaupun ia rewind and play.. apakan~ paning~ hehe..
lapas kami liat movie... kami ke ginzhu.. makan sana..... kami tejumpa daddy my love boo... hehe.. malu ku lagi.. makin kuat tah dabak2 jantung ku atu.. kekeke... after kami dari ginzhu.. kami ke komunis... abg isam kan liat cd... selipar ku mula2 kana tapuk!!! hahhaa.. baik jua kedapatan oleh my love boo.... kekeke..
lapas kami dari komunis.. kami ke yayasan.. sal.. aku TAIS LIUR KAN FUN DONUT!!! kekekek... masa bali donut atu.. sampat ku meliat kaca mata... brand ESPRIT~~ atu lawa.. keke.. paksa tah mujuk mummy ne.. kekeke.. lapas atu.. sampat tah kami ke arcade kajap.. pasal aku kan alai2.. keke.. tapi before alai2.. kami main B-BALL ramai2... yang manang my tojeng sama abg isam... hehe.. siooooook.... aku rindu B-BALL.. kekeke...
lapas kami dari arcade kami ke HUA HO.. arah tampat sport section... aku ada cuba hoodie stripes pink and white yang my tojeng suruh cuba... atu rugget!! cam boa... hahah.. then ada lagi hoodie sebuting lagi.. ati rugget~~ m gonna aim you next month!! haha...
then then.. lapas dari yayasan kami chow.. kami antar abg isam dulu ke batu besurat... then masa kami otw atu... ada apanah?? ADA BUNGA API!!!! =D last 2 months masa my tojeng propose to me ada jua bunga api... apatah maksudnya 2?? gagagagga.... then after that my tojeng sends me home..... I REALLY HAD FUN TODAY.... hehehe.. sioooookkkkk.. =D HAPPY 2 MONTHSARYYY LOVEEEE.... LOVING YOU MORE AND MORE~~ =p sayang you!!! =D
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



No comments:
Post a Comment