today..... my bf ambil aku masa lunch... my love boo brings me to the mcD... actually lapas mcD kami kan ke bowling.. but nurol cakap they're gonna go to the mall soon.. so inda jadi... then at 2pm me and my tojeng joined my friends liat movie.. kami liat 'KUNG FU DUNK'. it was and interesting moviee jua... caliee jua lah.. tapi yang paling cali apanah? ada urg meliat wayang ah.. tapuk tangan~~ suka sudah tu ah.. hehe...
then lapas kami liat movie.. aku bawa tojeng ku begunting... so yes i cut my hair... ok jua lah.. macam jipun jua~~ =p kekekke... then lapas begunting kami jumpa abg si sam sama bazi and das... then kami round2 mall... inda batah atu ada abg rupert, hj fakhri and nisa... lapas atu.. aku main DDR sekajap lah~~ hehe.. lapas ddr kami ke kereta... nisa,das and hj fakhri balik..
tinggal me, my tojeng , abg si sam and abg rupert..so kami decide kan minum at ginzhu... but before atu.. kami ngantar barang baby dulu... so kami kerumah baby lah... then dapan rumah baby ani rupanya rumah c labui.. tarang2 wah c labui ane cuzin ku ampir... atu pacah! berapa tahun kami cousin ah..barutah ku tau~~~ kekeke...
Then after rumah baby kami ke rumah my tojeng..ambil abg emy and amal.. pastu kami ke ginzhu...lapas kami minum my tojeng kan usai lampung break nya dulu.. after that kami round2 GDG.. pastu ke komunis.... lastly kami antar abg sam and abg rupert ke kereta durang.. hehe.. oh yeah.. sekajap lagi aku liatkn barang my tojeng balikn for me... =D
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



No comments:
Post a Comment