FUHHHHHHHHHHHH~~ hehe... I am soooo sleepppyyyy.... lapas sahur inda ku betidur membuat my "END YEAR PROJECT" ahhh~~ kepisan..iatah tu nah.. last minit saja.. huhuhu~ hehe. oh yes... those pictures happened yesterday....
From yesterday and today aku inda tidur lapas sahur... behapa nah? i was playing the "Sally Salloon" game... SIOOOK wah yo... hahaha... i just cant stop play it... yang "PIZZA FRENZY" pun syoookk... and I did jua buat my assignment kemarin...hehe.
As you peeps can see ada logo "MCdonald"~~~ hehe. I was craving for a McD burger yesterday... iatah aku minta dangani abg adib membali sekajap..... tais liur ku... hehe.. kan mau lagi pizza aku atu.... kekeke. ooooo yeahhhh... I met my LOVE BOOOO yesterday!!! hehehe. i bought him a MC Deluxe burger... I really miss my boo ehh... :( and you makin kurus love...capiee ehh... me yang gedek ne... :( inda apalah.. hehe...
Bah atu sajalah.... I am so tired.... toodles~~ XoXo
:::MEEZAHFORREAL:::
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



No comments:
Post a Comment